sâmbătă, 31 august 2013

China Glaze - Rose Among Thorns

Din momentul in care am intrat in frenezia unghiilor pictate in culori neon, am cautat si un rosu care sa se incadreze in aceasta categorie. Cei de la China Glaze au probabil cea mai mare gama de oje neon si la ei am gasit raspunsul cautarilor mele: Rose Among Thorns!

Since i got carried away into the neon frenzy, i started looking for a red that falls into this category. China Glaze has probably the biggest range of neon nail polishes, and that's where i found the answer to my search: Rose Among Thorns!


Cum se intampla cu majoritatea neoanelor, fotografiile nu surprind nici pe departe adevarata intensitate a culorii. Este mult mai vibranta in realitate! Formula este foarte subtire si e nevoie de trei straturi pentru o acoperire decenta, dar care tot lasa linia unghiei usor vizibila. Eu am foosit doar doua straturi peste o baza de alb pentru o acoperire perfecta si o culoare mai intensa. Finish-ul este satinat si pentru mai multa stralucire trebuie sa folositi un top coat.

Like in the case of most neons, the photos don't show the true intensity of the color. It's a lot more vibrant in reality! The formula is thin and it need three coats for a decent coverage, that still leaves a slightly visible nail line. I used two coats over a white base for a perfect coverage and a brighter color. It dries to satin, so you'll need a top coat for a shiny finish.



Do you know other neon reds?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu